Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Cobra R4/8 eller G3?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ollecollberg" data-source="post: 615610" data-attributes="member: 65691"><p>Jag är ett inbitet rottefella-fan. Har åkt lite på G3 och tyckte rent ut sagt det var för j'vligt. R8 är enligt mig allt du behöver. Stabil och hållbar. (har bara pajat en "kabel" sen dom kom), och har åkt väldigt mycket. Har också åkt med dem på många olika sorters skidor. Både puderlagg och racinglagg. Av de i världscupen som inte kör på NTN kör har de flesta R8, inlkusive mig.</p><p></p><p>G3 passar inte så bra om man vill ha bra tryck på innerskidan, iallafall inte för mig.</p><p></p><p>Olle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ollecollberg, post: 615610, member: 65691"] Jag är ett inbitet rottefella-fan. Har åkt lite på G3 och tyckte rent ut sagt det var för j'vligt. R8 är enligt mig allt du behöver. Stabil och hållbar. (har bara pajat en "kabel" sen dom kom), och har åkt väldigt mycket. Har också åkt med dem på många olika sorters skidor. Både puderlagg och racinglagg. Av de i världscupen som inte kör på NTN kör har de flesta R8, inlkusive mig. G3 passar inte så bra om man vill ha bra tryck på innerskidan, iallafall inte för mig. Olle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Cobra R4/8 eller G3?
Tillbaka
Topp