Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Cobra R4/8 eller G3?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hagen" data-source="post: 620091" data-attributes="member: 102617"><p>nu har jag köpt G3 bindningen och kan göra en bedömning..</p><p>Andra skiddagen går kabeln rakt av! Det visar sig att affären monterat den fel, så jag ska inte skylla på bindningen..</p><p></p><p>Felet fixades och den fungerar nu normalt. Men som Olle skriver får man ju inget tryck som helst på inneskidan! Dessutom finns det knappt nåt motstånd framifrån, vilket gör att det blir betydligt jobbigare att köra än med en bindning som trycker emot lite. Jag kan ju i princip sätta mig ner med knäna på skidorna..!</p><p>Antar att R8:an ger mer motstånd?</p><p>Isåfall ska jag försöka hitta en köpare till mina G3 och investera i en mer stabil bindning..</p><p></p><p>Johannes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hagen, post: 620091, member: 102617"] nu har jag köpt G3 bindningen och kan göra en bedömning.. Andra skiddagen går kabeln rakt av! Det visar sig att affären monterat den fel, så jag ska inte skylla på bindningen.. Felet fixades och den fungerar nu normalt. Men som Olle skriver får man ju inget tryck som helst på inneskidan! Dessutom finns det knappt nåt motstånd framifrån, vilket gör att det blir betydligt jobbigare att köra än med en bindning som trycker emot lite. Jag kan ju i princip sätta mig ner med knäna på skidorna..! Antar att R8:an ger mer motstånd? Isåfall ska jag försöka hitta en köpare till mina G3 och investera i en mer stabil bindning.. Johannes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Cobra R4/8 eller G3?
Tillbaka
Topp