Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Comeback i pisten! Byta en skida mot två.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 610692" data-attributes="member: 97821"><p>De nya Sultan skidorna från Dynastar är helt underbara. Jag har testat dem och uppskattar dem väldigt mycket. Har du möjlighet så testa skidan innan du köper den. Har du inte möjligheten till det kommer du troligtvis att vara nöjd med köpet i alla fall.</p><p> </p><p>Det är en bra skida att utvecklas på. Med tanke på att du skrivit att du inte vill köra alldeles för aggressivt tror jag att du har träffat ganska så rätt i mål. SKidan är lätthanterlig, rolig och kan hantera alla möjliga svängar förutom kanske de längsta svängarna i riktigt hög fart då den är lite för mjuk för det.</p><p></p><p>Plus i kanten är att det är ett väldigt bra pris på skidan och att Åka skidor har utnämnt Sultan 80 till bästa skidan upp till 5500 kr klassen. </p><p></p><p>Se till bara att inte köpa för kort längd eftersom du kommer tappa allt för mycket offpist egenskap då bäringen kommer bli alldeles för liten på en kort skida. Mitt tipps är att köra på 178 cm i längd. </p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 610692, member: 97821"] De nya Sultan skidorna från Dynastar är helt underbara. Jag har testat dem och uppskattar dem väldigt mycket. Har du möjlighet så testa skidan innan du köper den. Har du inte möjligheten till det kommer du troligtvis att vara nöjd med köpet i alla fall. Det är en bra skida att utvecklas på. Med tanke på att du skrivit att du inte vill köra alldeles för aggressivt tror jag att du har träffat ganska så rätt i mål. SKidan är lätthanterlig, rolig och kan hantera alla möjliga svängar förutom kanske de längsta svängarna i riktigt hög fart då den är lite för mjuk för det. Plus i kanten är att det är ett väldigt bra pris på skidan och att Åka skidor har utnämnt Sultan 80 till bästa skidan upp till 5500 kr klassen. Se till bara att inte köpa för kort längd eftersom du kommer tappa allt för mycket offpist egenskap då bäringen kommer bli alldeles för liten på en kort skida. Mitt tipps är att köra på 178 cm i längd. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Comeback i pisten! Byta en skida mot två.
Tillbaka
Topp