Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Comeback i pisten! Byta en skida mot två.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ElmerFudpucker" data-source="post: 611462" data-attributes="member: 102434"><p>Blir faktiskt pappa i juni om allt går som det ska så jag håller på att göra slut på de stackars kronor jag har. Pjäxor, skidor, stavar, skridskor osv är avklarade...hinner jag bara med nya pipor till hojen så kommer jag vara supernöjd.</p><p>Ja just det...en sweethjälm fattas också.</p><p></p><p>Behövs verkligen barnvagn o sånt tjafs? </p><p></p><p>Ingen som har en Trooper s/m liggande?</p><p>EDIT: Såg just på deras hemsida att de inte verkar finnas i Small.</p><p>Jag blev tvungen o mäta skallen. 55-56cm. Jag har litet huvud alltså.</p><p>Då kanske jag inte kan ha Sweets Trooperhjälmar alls, synd, dom är grymt snygga.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Även fast jag är såld på skidor nu så skulle det sitta riktigt fint med en ny freeridebräda att plocka fram när lusten faller på. Jag får hitta nåt sätt att tjäna extra. Manlig prostution kanske..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ElmerFudpucker, post: 611462, member: 102434"] Blir faktiskt pappa i juni om allt går som det ska så jag håller på att göra slut på de stackars kronor jag har. Pjäxor, skidor, stavar, skridskor osv är avklarade...hinner jag bara med nya pipor till hojen så kommer jag vara supernöjd. Ja just det...en sweethjälm fattas också. Behövs verkligen barnvagn o sånt tjafs? Ingen som har en Trooper s/m liggande? EDIT: Såg just på deras hemsida att de inte verkar finnas i Small. Jag blev tvungen o mäta skallen. 55-56cm. Jag har litet huvud alltså. Då kanske jag inte kan ha Sweets Trooperhjälmar alls, synd, dom är grymt snygga. Även fast jag är såld på skidor nu så skulle det sitta riktigt fint med en ny freeridebräda att plocka fram när lusten faller på. Jag får hitta nåt sätt att tjäna extra. Manlig prostution kanske.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Comeback i pisten! Byta en skida mot två.
Tillbaka
Topp