Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Concept
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s_ander" data-source="post: 20587"><p>det är bara ross slalomcarve som är dyra. deras twin är snäppet billigare än 1080. jag har 169 nu och de är lite klumpiga om man ska göra kombinationer av snurrar o volter t.ex mistyflip. provade nästa års 160 ross twintip i vintras. de var sköna men kanske några centimeter för korta. jag har ett jävligt bra skidtest på datorn som jag hittade ngnstans. där finns förra årets alla twintips med (och de har nog inte förändrats allt för mycket). de har fått 7 olika betyg: landing, landing switch, air, trick, stability, halfpipe, riding switch. adda mig på icq så kan jag skicka dem till er</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s_ander, post: 20587"] det är bara ross slalomcarve som är dyra. deras twin är snäppet billigare än 1080. jag har 169 nu och de är lite klumpiga om man ska göra kombinationer av snurrar o volter t.ex mistyflip. provade nästa års 160 ross twintip i vintras. de var sköna men kanske några centimeter för korta. jag har ett jävligt bra skidtest på datorn som jag hittade ngnstans. där finns förra årets alla twintips med (och de har nog inte förändrats allt för mycket). de har fått 7 olika betyg: landing, landing switch, air, trick, stability, halfpipe, riding switch. adda mig på icq så kan jag skicka dem till er [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Concept
Tillbaka
Topp