Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Conformable innersko?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Karin_Malmberg" data-source="post: 100662" data-attributes="member: 33968"><p>Jag känner igen ditt problem med dåligt hälgrepp. Jag formsprutade ett par pjäxor nu innan säsongen drar igång, har dock inte hunnit testa dom. Jag gjorde mina på Alpint (hett tips), han la oxå i en extra hälkopp i vardera pjäxa (är nog ett tillbehör som följer med pjäxan). Men det blev bra mkt tightare tycker jag. Man kan ju alltid bygga med egna grejer om man vill ha tightare.</p><p>Innan har jag alltid fått känslan av att man åker upp med hela hälen. Plus att jag alltid "åker omkring" med foten i skon, så får hoppas att det blir bättre i år. Sök på formsprutna på forumet så kan du läsa vad folk skrev till mej ang samma sak. </p><p> </p><p>Måste tillägga en sak. Det jag ångarde när jag formsprutade var att jag inte bad dom "hålla emot längre". Man håller igen "mixen" i slangarna framtill på pjäxorna ett tag så att det stannar inne i innerskon (tightare, ju längre håller man emot). Det är ju svårt att veta innan hur tight man vill ha.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Karin_Malmberg, post: 100662, member: 33968"] Jag känner igen ditt problem med dåligt hälgrepp. Jag formsprutade ett par pjäxor nu innan säsongen drar igång, har dock inte hunnit testa dom. Jag gjorde mina på Alpint (hett tips), han la oxå i en extra hälkopp i vardera pjäxa (är nog ett tillbehör som följer med pjäxan). Men det blev bra mkt tightare tycker jag. Man kan ju alltid bygga med egna grejer om man vill ha tightare. Innan har jag alltid fått känslan av att man åker upp med hela hälen. Plus att jag alltid "åker omkring" med foten i skon, så får hoppas att det blir bättre i år. Sök på formsprutna på forumet så kan du läsa vad folk skrev till mej ang samma sak. Måste tillägga en sak. Det jag ångarde när jag formsprutade var att jag inte bad dom "hålla emot längre". Man håller igen "mixen" i slangarna framtill på pjäxorna ett tag så att det stannar inne i innerskon (tightare, ju längre håller man emot). Det är ju svårt att veta innan hur tight man vill ha. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Conformable innersko?
Tillbaka
Topp