Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola gamla skidgrejer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_Kvart" data-source="post: 63839" data-attributes="member: 16085"><p>Har ett par skidor vi hittade på vinden från förre ägaren. Ser ut som första modellen av vita blixten, men svarta, samma bindningar. De är uppspända med läderremar runt skidspetsarna och så är det uppsänt en vajer ner till baken på skidan för att den ska hålla formen på spetsen, riktigt coola.</p><p></p><p>Mest kul är dock att jag hittade en gammal overall från sjutiiotalet nån gång som är på pricken lik den jag hade när jag var liten, köpte den direkt, ska tvinga på mina barn den och ta sentimentala kort!</p><p></p><p>Har en hel drös med gamla skidkläder hemma, gamla sportjackor etc, det är riktigt kul, men lite svårt att hänga på väggen. Jag har en hel samling med kläder som är smo hämtade ur filmen tillsammans.</p><p></p><p>Mest saknar jag nog min gamla Kemper snowboard från 1992, svart, gul och rosa, det var grejer det...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_Kvart, post: 63839, member: 16085"] Har ett par skidor vi hittade på vinden från förre ägaren. Ser ut som första modellen av vita blixten, men svarta, samma bindningar. De är uppspända med läderremar runt skidspetsarna och så är det uppsänt en vajer ner till baken på skidan för att den ska hålla formen på spetsen, riktigt coola. Mest kul är dock att jag hittade en gammal overall från sjutiiotalet nån gång som är på pricken lik den jag hade när jag var liten, köpte den direkt, ska tvinga på mina barn den och ta sentimentala kort! Har en hel drös med gamla skidkläder hemma, gamla sportjackor etc, det är riktigt kul, men lite svårt att hänga på väggen. Jag har en hel samling med kläder som är smo hämtade ur filmen tillsammans. Mest saknar jag nog min gamla Kemper snowboard från 1992, svart, gul och rosa, det var grejer det... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola gamla skidgrejer
Tillbaka
Topp