Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola killar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pettr" data-source="post: 433214" data-attributes="member: 34768"><p>Själfallet inte, det råkar bara vara så att min kropp (av någon underlig anledning, kan vara för lite träning och för mkt nutella-ätande, fast vänta nu, man borde ju bli tjock av nutella, men jag är ju inte det ^o) hmm, det där var en sak att fundera över.) är byggd för just size S. Ligger man på 175 cm och stabila 65 kg så tvivlar jag på att någon annan storlek är funktionell. Möjligtvis medium i sånna fall...</p><p></p><p>Don't let the big bird fly over your head, it can poop on you!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pettr, post: 433214, member: 34768"] Själfallet inte, det råkar bara vara så att min kropp (av någon underlig anledning, kan vara för lite träning och för mkt nutella-ätande, fast vänta nu, man borde ju bli tjock av nutella, men jag är ju inte det ^o) hmm, det där var en sak att fundera över.) är byggd för just size S. Ligger man på 175 cm och stabila 65 kg så tvivlar jag på att någon annan storlek är funktionell. Möjligtvis medium i sånna fall... Don't let the big bird fly over your head, it can poop on you! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola killar
Tillbaka
Topp