Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola killar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 433297" data-attributes="member: 43586"><p>Tråden handlar öht inte om klädsel, släpp diskussionen nu.</p><p></p><p>Det jag märker av gangsta-stilen är att den försöker upprätthållas även i forumet, vilket kan tyckas vara onödigt. Problemet är också att den yngre generationen, i motsats till vad min vapenbroder Mr Ketchup skrev ovan, INTE har lärt sig att använda internet. Speciellt inte forum. </p><p>Detta om den bristande forumkvalitén har jag påpekat innan och är inget jag tänkt älta igen.</p><p></p><p>Men, det verkar väl trots allt vara ett generationsbyte nu. Vi gamlingar som inte har tid att sitta här hela dagarna, orkar inte kolla Nya inlägg senaste dygnet när 90 % är studsmattehopp, stora spins och rails överallt. Nu kom jag tillbaka till forumkvalitén igen, dammit.</p><p></p><p>"Det var bättre förr" tycks vara något som aldrig slutar vara aktuellt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 433297, member: 43586"] Tråden handlar öht inte om klädsel, släpp diskussionen nu. Det jag märker av gangsta-stilen är att den försöker upprätthållas även i forumet, vilket kan tyckas vara onödigt. Problemet är också att den yngre generationen, i motsats till vad min vapenbroder Mr Ketchup skrev ovan, INTE har lärt sig att använda internet. Speciellt inte forum. Detta om den bristande forumkvalitén har jag påpekat innan och är inget jag tänkt älta igen. Men, det verkar väl trots allt vara ett generationsbyte nu. Vi gamlingar som inte har tid att sitta här hela dagarna, orkar inte kolla Nya inlägg senaste dygnet när 90 % är studsmattehopp, stora spins och rails överallt. Nu kom jag tillbaka till forumkvalitén igen, dammit. "Det var bättre förr" tycks vara något som aldrig slutar vara aktuellt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola killar
Tillbaka
Topp