Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola killar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 433305" data-attributes="member: 43586"><p>Hur kan det bli missvisande? Vi har alla egna referensramar och det är givetvis med hänsyn till mina som jag påstår att det var bättre förr. Det var då forumet tilltalade just MIG mer än vad det gör idag. </p><p></p><p></p><p>Jag vill inte påstå att jag är rädd för förändringar. Bara förändringarna är till det bättre så är det givetvis bra.</p><p></p><p>Hur får du annars ut din syn på saken om du inte "gnäller" på forumkvalitén? Att endast en användare börjar skriva vettiga svar hjälper inte. Det behövs en attitydändring hos många medlemmar och stärkta regler för forumanvändandet. Jag tänker främst på sökfunktionen, forumlayoten och rubriksättningen. När någon inte söker i forumet innan en ny tråd postas så bildas flera trådar om samma ämne (kioskvältare). Problemet som därefter uppstår är att informationen försvinner in i mängden. </p><p>Exempel:</p><p>Säg att det skapas 10 trådar om samma ämne, men i endast en av dem står den informationen du är ute efter. Blir det så jätteroligt att leta igenom alla trådar då?</p><p>Likaså när det gäller felrubriceringar. </p><p></p><p>Det känns tråkigt att den kunskapen som faktiskt finns på detta forum försvinner in i mängden av meningslösa inlägg och trådar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 433305, member: 43586"] Hur kan det bli missvisande? Vi har alla egna referensramar och det är givetvis med hänsyn till mina som jag påstår att det var bättre förr. Det var då forumet tilltalade just MIG mer än vad det gör idag. Jag vill inte påstå att jag är rädd för förändringar. Bara förändringarna är till det bättre så är det givetvis bra. Hur får du annars ut din syn på saken om du inte "gnäller" på forumkvalitén? Att endast en användare börjar skriva vettiga svar hjälper inte. Det behövs en attitydändring hos många medlemmar och stärkta regler för forumanvändandet. Jag tänker främst på sökfunktionen, forumlayoten och rubriksättningen. När någon inte söker i forumet innan en ny tråd postas så bildas flera trådar om samma ämne (kioskvältare). Problemet som därefter uppstår är att informationen försvinner in i mängden. Exempel: Säg att det skapas 10 trådar om samma ämne, men i endast en av dem står den informationen du är ute efter. Blir det så jätteroligt att leta igenom alla trådar då? Likaså när det gäller felrubriceringar. Det känns tråkigt att den kunskapen som faktiskt finns på detta forum försvinner in i mängden av meningslösa inlägg och trådar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola killar
Tillbaka
Topp