Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola killar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 433308"><p>Ja, då uppfattade jag det fel då jag tolkade det som att du uttryckte dig som att det var ett faktum att det var bättre förr. Men visst förstår jag att du kan tycka det, och det är inget fel i det.</p><p></p><p>Förändringarna kanske är till de bättre för den stora massan, men inte för dig? Då är det väll både mer rättvist och logiskt om förändringarna är till fördel för den stora massan? För jag är relativt säker på att majoriteten av de medlemmar som är aktiva på forumet i nuläget är yngre personer som uppskattar studsmattehopp, stora spins och rails. Vilket inte betyder att jag själv gör det.</p><p></p><p>Men om det inte hjälper att bara en person skriver vettiga svar, varför skulle det då hjälpa om bara en gnäller? Och om du menar att det inte bara är en som "gnäller" så kan ju alla dessa personer skriva vettiga svar och inlägg så höjs ju kvalitén avsevärt mer än om det diskuteras fram och tillbaka huruvida kvalitén är låg eller ej. </p><p></p><p>Jag håller med om att kunskapen i forumet är alltför utspridd och i vissa fall svår att hitta. Men jag tror det är en naturlig utveckling då sidan får allt fler medlemmar och fler inlägg i forumet skapas. MEN självklart är en stor anledning till dessa inlägg att trådens skapare inte sökt ordentligt innan tråden postats och det kan ju anses slött och oansvarigt. Men egentligen, hur stort allvar ska vi behöva ta denna sida på? Ska man behöva läsa igenom sidans regler gång på gång innan man postar en ny tråd? Det känns som att om detta skulle leda till ett stort avfall av medlemmar och det gynnar knappast sidan. Men om det är en slags "forum-elit" man är ute efter så visst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 433308"] Ja, då uppfattade jag det fel då jag tolkade det som att du uttryckte dig som att det var ett faktum att det var bättre förr. Men visst förstår jag att du kan tycka det, och det är inget fel i det. Förändringarna kanske är till de bättre för den stora massan, men inte för dig? Då är det väll både mer rättvist och logiskt om förändringarna är till fördel för den stora massan? För jag är relativt säker på att majoriteten av de medlemmar som är aktiva på forumet i nuläget är yngre personer som uppskattar studsmattehopp, stora spins och rails. Vilket inte betyder att jag själv gör det. Men om det inte hjälper att bara en person skriver vettiga svar, varför skulle det då hjälpa om bara en gnäller? Och om du menar att det inte bara är en som "gnäller" så kan ju alla dessa personer skriva vettiga svar och inlägg så höjs ju kvalitén avsevärt mer än om det diskuteras fram och tillbaka huruvida kvalitén är låg eller ej. Jag håller med om att kunskapen i forumet är alltför utspridd och i vissa fall svår att hitta. Men jag tror det är en naturlig utveckling då sidan får allt fler medlemmar och fler inlägg i forumet skapas. MEN självklart är en stor anledning till dessa inlägg att trådens skapare inte sökt ordentligt innan tråden postats och det kan ju anses slött och oansvarigt. Men egentligen, hur stort allvar ska vi behöva ta denna sida på? Ska man behöva läsa igenom sidans regler gång på gång innan man postar en ny tråd? Det känns som att om detta skulle leda till ett stort avfall av medlemmar och det gynnar knappast sidan. Men om det är en slags "forum-elit" man är ute efter så visst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola killar
Tillbaka
Topp