Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola killar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 433344" data-attributes="member: 49616"><p>Kort sagt tycker jag att den ursprungliga diskussionen var klar efter felix inlägg där han väldigt kort men så sant svarar på frågan, behövs inte sägas så mycket mer tycker jag. Men sen så är det ju inte bara utomstående som drar iväg på sidetracks med klädstorlekar ännu en gång. </p><p></p><p>Just face it, majoriteten av Freerides (aktiva) användare idag är vi ungdomar mellan 13 och 20 ungefär, de flesta utövar jibb på ett eller annat plan och att forumet blir där efter är väl fan i mig ingenting man ska bli förvånad över? Vill du bara ha skibumrelaterade frågor är det ju bara att blockera alla forum som har med jibb att göra? För "gangsta attityden" kommer att finnas i alla de trådarna, så låt oss. Att skibums försvunnit är ju inte vårt fel direkt? Vi har inte utrotat ett slag skidåkare utan det är snarare bumsen som gett sig av från Freeride, sen på vilka grunder detta skett står ju var och en för sig själv. Eller så är det bara så att 99% av inläggen idag är jibbrelaterade, vilket resluterar att skibumsen bara sitter och trycker utan att häva ur sig massa intressant (ja, inte ironiskt någonstans) information om dittan och datten. </p><p></p><p>Sen till attitydfrågan, du säger åt tippson att "skippa grillzen och skaffa en egen attityd", först och främst, han har aldrig ens nämnt något om grillz i den här tråden. Sen kan kan ju ifrågasätta om du har någon egen attityd jämfört med alla andra "skibums-freeriders-etc" vad du nu vill kalla dig? Tycker att man hör samma klagomål och samma resonnemang angående jibber från varenda snubbe som har 100+ under fötterna. Vi är ju alla skidåkare, bara för att vi gör olika saker på berget måste vi väl inte ha en jävla massa attityd emellan? Och jag påstår inte att det bara går åt ett håll utan båda målgrupperna är ju ansvariga, även om vissa jibbers kanske väger över en aning. Och det har ju absolut ingenting att göra med 5xl på kläderna, att man flyger annorlunda är en freerider, utan det handlar ju snarare mer om personen i fråga, hans attityd jämt emot andra "subkulturer" inom skidåkningen. Synd att diskussioner som de i den här tråden ens skapas, och även om jag är off topic kände jag att vissa saker som skrivs här skulle jag bara svara på. Så... Diskutera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 433344, member: 49616"] Kort sagt tycker jag att den ursprungliga diskussionen var klar efter felix inlägg där han väldigt kort men så sant svarar på frågan, behövs inte sägas så mycket mer tycker jag. Men sen så är det ju inte bara utomstående som drar iväg på sidetracks med klädstorlekar ännu en gång. Just face it, majoriteten av Freerides (aktiva) användare idag är vi ungdomar mellan 13 och 20 ungefär, de flesta utövar jibb på ett eller annat plan och att forumet blir där efter är väl fan i mig ingenting man ska bli förvånad över? Vill du bara ha skibumrelaterade frågor är det ju bara att blockera alla forum som har med jibb att göra? För "gangsta attityden" kommer att finnas i alla de trådarna, så låt oss. Att skibums försvunnit är ju inte vårt fel direkt? Vi har inte utrotat ett slag skidåkare utan det är snarare bumsen som gett sig av från Freeride, sen på vilka grunder detta skett står ju var och en för sig själv. Eller så är det bara så att 99% av inläggen idag är jibbrelaterade, vilket resluterar att skibumsen bara sitter och trycker utan att häva ur sig massa intressant (ja, inte ironiskt någonstans) information om dittan och datten. Sen till attitydfrågan, du säger åt tippson att "skippa grillzen och skaffa en egen attityd", först och främst, han har aldrig ens nämnt något om grillz i den här tråden. Sen kan kan ju ifrågasätta om du har någon egen attityd jämfört med alla andra "skibums-freeriders-etc" vad du nu vill kalla dig? Tycker att man hör samma klagomål och samma resonnemang angående jibber från varenda snubbe som har 100+ under fötterna. Vi är ju alla skidåkare, bara för att vi gör olika saker på berget måste vi väl inte ha en jävla massa attityd emellan? Och jag påstår inte att det bara går åt ett håll utan båda målgrupperna är ju ansvariga, även om vissa jibbers kanske väger över en aning. Och det har ju absolut ingenting att göra med 5xl på kläderna, att man flyger annorlunda är en freerider, utan det handlar ju snarare mer om personen i fråga, hans attityd jämt emot andra "subkulturer" inom skidåkningen. Synd att diskussioner som de i den här tråden ens skapas, och även om jag är off topic kände jag att vissa saker som skrivs här skulle jag bara svara på. Så... Diskutera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Coola killar
Tillbaka
Topp