Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Copycata Newschoolers forum?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 440335"><p>Jag menar inte alls att alla skidåkare är stöpta ur samma form. Om de var det skulle det vara otroligt ointressant att diskutera något över huvudtaget med skidåkare eftersom alla skulle tycka likadant. Jag menar inte heller att just DU skulle uppskatta det, men jag skulle personligen, vilket står klart och tydligt, uppskatta det. Men det faktum att jag delar ett intresse med medlemmarna på den här sidan gör att vi har något gemensamt, och jag diskuterar hellre olika frågor med personer som jag har NÅGOT gemensamt med, än personer som är min totala motsats.</p><p></p><p>Men detta skulle ju inte bara vara positivt för de som vill diskutera annat än skidåkning. Ni som vill att forumet endast ska innehålla skidsnack skulle ju då kunna stänga av att visa trådar som inte handlar om skidåkning. Detta skulle höja nivån avsevärt i skidforumet då trådar om ipods, fotboll och virkade mössor inte skulle existera i den delen av forumet.</p><p></p><p>balanselius: Det faktum att vi inte har något gemensamt är väll inget negativt i sig? Mångfald är positivt och forumet lever egentligen på att personer tycker olika, men har ett gemensamt intresse, skidåkning. Om du, jag och alla andra hade haft allt gemensamt hade forumet varit otroligt ointressant. Att vi människor är olika är det som gör oss intressanta för varandra, och det är väll inte negativt? </p><p></p><p>Men om jag då uppskattar skillnader hos människor kanske ni tänker att jag borde söka mgi till ett annat forum. Men som jag tidigare sagt så är det att vi delar minst ett intresse som gör det för mig intressant. Varför vet jag inte, men när man efter ett flertal år känner igen vissa personer på den här sajten så skulle jag tycka det var enklare och roligare att diskutera med dem än att registrera mig någon annanstans och prata med personer jag inte har en aning om vem de är.</p><p></p><p>Jag förstår också problematiken om att nivån skulle kunna sänkas avsevärt i OT-forumet, men nivån i skidforumet skulle höjas och förhoppningsvis så skulle en del intressanta och bra trådar startas även i den (potentiella) nya delen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 440335"] Jag menar inte alls att alla skidåkare är stöpta ur samma form. Om de var det skulle det vara otroligt ointressant att diskutera något över huvudtaget med skidåkare eftersom alla skulle tycka likadant. Jag menar inte heller att just DU skulle uppskatta det, men jag skulle personligen, vilket står klart och tydligt, uppskatta det. Men det faktum att jag delar ett intresse med medlemmarna på den här sidan gör att vi har något gemensamt, och jag diskuterar hellre olika frågor med personer som jag har NÅGOT gemensamt med, än personer som är min totala motsats. Men detta skulle ju inte bara vara positivt för de som vill diskutera annat än skidåkning. Ni som vill att forumet endast ska innehålla skidsnack skulle ju då kunna stänga av att visa trådar som inte handlar om skidåkning. Detta skulle höja nivån avsevärt i skidforumet då trådar om ipods, fotboll och virkade mössor inte skulle existera i den delen av forumet. balanselius: Det faktum att vi inte har något gemensamt är väll inget negativt i sig? Mångfald är positivt och forumet lever egentligen på att personer tycker olika, men har ett gemensamt intresse, skidåkning. Om du, jag och alla andra hade haft allt gemensamt hade forumet varit otroligt ointressant. Att vi människor är olika är det som gör oss intressanta för varandra, och det är väll inte negativt? Men om jag då uppskattar skillnader hos människor kanske ni tänker att jag borde söka mgi till ett annat forum. Men som jag tidigare sagt så är det att vi delar minst ett intresse som gör det för mig intressant. Varför vet jag inte, men när man efter ett flertal år känner igen vissa personer på den här sajten så skulle jag tycka det var enklare och roligare att diskutera med dem än att registrera mig någon annanstans och prata med personer jag inte har en aning om vem de är. Jag förstår också problematiken om att nivån skulle kunna sänkas avsevärt i OT-forumet, men nivån i skidforumet skulle höjas och förhoppningsvis så skulle en del intressanta och bra trådar startas även i den (potentiella) nya delen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Copycata Newschoolers forum?
Tillbaka
Topp