Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Copycata Newschoolers forum?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 440400"><p>H-T : Vår olikhet är inget negativt och därför så borde väl ditt förslag med min logik vara positivt. </p><p>Det jag reagerade på är att jag inte alls förknippar de sakerna på det vis du gör och du vill just diskutera med "likasinnade". Dessutom var just de ämnen som du nämnde i den mening jag citerade exempel på sådant som jag inte vill se trådar om här på freeride. </p><p>Det som gör mig tveksam är att ett allmänt forum med den sammansättning av medlemmar som finns på freeride med stor sannolikhet inte skulle ge dig eller särskilt många av oss någon vidare "intellektuell stimulans". Det är för många som inte har mycket till åsikt alls eller så har de stora svårigheter att förmedla dessa på ett begripligt sätt. </p><p>Jag har många intressen utanför skidåkning men ser väldigt liten mening med att diskutera dem här. </p><p>Jag ser gärna att freeride förblir ett strikt snöåkarforum (med sommar mtb). </p><p></p><p>En separat placering av OT delar är nog en bra idé oavsett.</p><p></p><p>Vill du diskutera med specifika freeridemedlemmar kan du ju fråga dem via gästbok eller mail och slippa inblandning från oönskade, vilka de nu än må vara. För det är ju det stora problemet jag är rädd för, att trådar totalhaverar när "vissa" drar ner nivån rejält.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 440400"] H-T : Vår olikhet är inget negativt och därför så borde väl ditt förslag med min logik vara positivt. Det jag reagerade på är att jag inte alls förknippar de sakerna på det vis du gör och du vill just diskutera med "likasinnade". Dessutom var just de ämnen som du nämnde i den mening jag citerade exempel på sådant som jag inte vill se trådar om här på freeride. Det som gör mig tveksam är att ett allmänt forum med den sammansättning av medlemmar som finns på freeride med stor sannolikhet inte skulle ge dig eller särskilt många av oss någon vidare "intellektuell stimulans". Det är för många som inte har mycket till åsikt alls eller så har de stora svårigheter att förmedla dessa på ett begripligt sätt. Jag har många intressen utanför skidåkning men ser väldigt liten mening med att diskutera dem här. Jag ser gärna att freeride förblir ett strikt snöåkarforum (med sommar mtb). En separat placering av OT delar är nog en bra idé oavsett. Vill du diskutera med specifika freeridemedlemmar kan du ju fråga dem via gästbok eller mail och slippa inblandning från oönskade, vilka de nu än må vara. För det är ju det stora problemet jag är rädd för, att trådar totalhaverar när "vissa" drar ner nivån rejält. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Copycata Newschoolers forum?
Tillbaka
Topp