Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
coreshot!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHolmberg" data-source="post: 517164" data-attributes="member: 76467"><p>hej alla freeriders <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p></p><p>har precis köpt nya skidor och va ute med dom i den så kallade ''offpisten'' körde på en sten och fick en jävligt djup repa som går hela vägen in till träkärnan. har sökt runt lite men det jag hittat har inte handlat om coreshots utan bara ytliga repor. jag vill juh inte att det ska komma in fukt i kärnan och vad jag har förståt så brukar belagstavs lagningar släppa efter ett antal dagars åkning kan tänka att det är släpper ganska lätt om man typ railar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> vad ska jag använda för nått då? jag har funderat på att typ ta epoxylim längst ner för det lär juh hålla fukten ute och sen belagstav på slutet i allaf och bara fixa det varje gång <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> finns det några andra bra alternativ ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHolmberg, post: 517164, member: 76467"] hej alla freeriders ;) har precis köpt nya skidor och va ute med dom i den så kallade ''offpisten'' körde på en sten och fick en jävligt djup repa som går hela vägen in till träkärnan. har sökt runt lite men det jag hittat har inte handlat om coreshots utan bara ytliga repor. jag vill juh inte att det ska komma in fukt i kärnan och vad jag har förståt så brukar belagstavs lagningar släppa efter ett antal dagars åkning kan tänka att det är släpper ganska lätt om man typ railar ;) vad ska jag använda för nått då? jag har funderat på att typ ta epoxylim längst ner för det lär juh hålla fukten ute och sen belagstav på slutet i allaf och bara fixa det varje gång ;) finns det några andra bra alternativ ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
coreshot!
Tillbaka
Topp