Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Corey Vanular hating on Henrik Harlaut?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robbott" data-source="post: 806566" data-attributes="member: 48767"><p>Alltså det jag gillar mest är att henrik är så mkt wangsta, whigga eller på svenska veger som man kan bli. MEN han står för det och kör fullt ut, that I like, inte som andra som blir arga så fort någon påpekar och noterar ett fenomen som existerar. Är det på grund av osäkerhet kanske vissa reagerar så? Vad vet jag, jag sitter bara å har jävligt tråkigt, men jag tror jag aldrig har sett Monsieur Harlaut gnälla över att folk tycker han har för stora kläder på dig.</p><p></p><p>Nu insåg jag precis något roligt jag har märkt här på forumet det lilla jag hängt här. Det finns ändå en del personer som sitter och försvarar stenhårt den här stilen och framförallt personerna som pushar den, det som faktiskt är en s.k. wangstastil. Så vad blir man då? Wannabe wangsta? En tisdagsfundering sådär</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robbott, post: 806566, member: 48767"] Alltså det jag gillar mest är att henrik är så mkt wangsta, whigga eller på svenska veger som man kan bli. MEN han står för det och kör fullt ut, that I like, inte som andra som blir arga så fort någon påpekar och noterar ett fenomen som existerar. Är det på grund av osäkerhet kanske vissa reagerar så? Vad vet jag, jag sitter bara å har jävligt tråkigt, men jag tror jag aldrig har sett Monsieur Harlaut gnälla över att folk tycker han har för stora kläder på dig. Nu insåg jag precis något roligt jag har märkt här på forumet det lilla jag hängt här. Det finns ändå en del personer som sitter och försvarar stenhårt den här stilen och framförallt personerna som pushar den, det som faktiskt är en s.k. wangstastil. Så vad blir man då? Wannabe wangsta? En tisdagsfundering sådär [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Corey Vanular hating on Henrik Harlaut?
Tillbaka
Topp