Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cortina d'Ampezzo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bovec" data-source="post: 1312385" data-attributes="member: 145781"><p>Hej, någon här som varit i Cortina d'Ampezzo och kan dela med sig av lite bra tips på boende mm. Lite hur man ska tänka dvs vilken sida av dalen erbjuder bäst skidåkning? Jag kommer vara sugen att ta mig runt i detta stora system, var är lämpligast att utgå från då? Har bara tre dagar på mig så vill maximera åkningen och intrycken. Det kan absolut vara aktuellt att bo någon i någon annan ort. Alla tips, tankar och idéer tas taksamt emot!</p><p></p><p>/Robert</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bovec, post: 1312385, member: 145781"] Hej, någon här som varit i Cortina d'Ampezzo och kan dela med sig av lite bra tips på boende mm. Lite hur man ska tänka dvs vilken sida av dalen erbjuder bäst skidåkning? Jag kommer vara sugen att ta mig runt i detta stora system, var är lämpligast att utgå från då? Har bara tre dagar på mig så vill maximera åkningen och intrycken. Det kan absolut vara aktuellt att bo någon i någon annan ort. Alla tips, tankar och idéer tas taksamt emot! /Robert [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cortina d'Ampezzo
Tillbaka
Topp