Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cortina!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Malmros" data-source="post: 54420" data-attributes="member: 14169"><p>Tjipp,</p><p>Jag jobbade som guide halva säsongen 96/97.</p><p>Jäkligt nice är det faktiskt. Bergen är helt underbart korallröda och solnedgångarna kan man dö för. </p><p>Tips: Köp en offpistbok på direkten. Det finns mycket offpist men den är lite klurig att hitta. En rolig liten offpist är att klättra igenom hålet. Mer berättar jag inte. Du fattar när du ser det.</p><p>Är du lite seg en kväll så ta dig ner till utomhusisrinken. För lite småpengar hyr du ett par skrillor och sen är det bara att stussa runt till musiken.</p><p></p><p>Kommer inte ihåg vad alla barer heter. Förutom den vi hade vår afterski på. The Clipper heter den. Men det namnet finns säkert inte kvar längre.</p><p></p><p>Ha det riktigt kul! Jag är avundsjuk...!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Malmros, post: 54420, member: 14169"] Tjipp, Jag jobbade som guide halva säsongen 96/97. Jäkligt nice är det faktiskt. Bergen är helt underbart korallröda och solnedgångarna kan man dö för. Tips: Köp en offpistbok på direkten. Det finns mycket offpist men den är lite klurig att hitta. En rolig liten offpist är att klättra igenom hålet. Mer berättar jag inte. Du fattar när du ser det. Är du lite seg en kväll så ta dig ner till utomhusisrinken. För lite småpengar hyr du ett par skrillor och sen är det bara att stussa runt till musiken. Kommer inte ihåg vad alla barer heter. Förutom den vi hade vår afterski på. The Clipper heter den. Men det namnet finns säkert inte kvar längre. Ha det riktigt kul! Jag är avundsjuk...! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Cortina!?
Tillbaka
Topp