Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cortina!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="petterm" data-source="post: 50185" data-attributes="member: 33576"><p>HEJ</p><p></p><p>Skippa st: anton o dra me till cortina istället!! Det verkar jäkligt bra: Man slipper alla svenskar och får känna att man faktiskt är utomlands, maten är bra, och så bor man i en stad!(Fina jobbmöjligheter!). Och sen så lär dolomiterna bjuda på andra balla äventyr (exempelvis klättring)...</p><p>Nä men allvarligt talat... detta är lite av vad jag har hört, och jag och en polare funderar att dra dit i Dec/Jan och stanna så länge det är kul! Vet du nåt om stället eller har du liknande planer? Skriv svar!</p><p></p><p>P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="petterm, post: 50185, member: 33576"] HEJ Skippa st: anton o dra me till cortina istället!! Det verkar jäkligt bra: Man slipper alla svenskar och får känna att man faktiskt är utomlands, maten är bra, och så bor man i en stad!(Fina jobbmöjligheter!). Och sen så lär dolomiterna bjuda på andra balla äventyr (exempelvis klättring)... Nä men allvarligt talat... detta är lite av vad jag har hört, och jag och en polare funderar att dra dit i Dec/Jan och stanna så länge det är kul! Vet du nåt om stället eller har du liknande planer? Skriv svar! P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Cortina!
Tillbaka
Topp