Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Costa Rica Tips :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiffileijnen" data-source="post: 335868" data-attributes="member: 66961"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag och en jobbarpolare har bestämt oss för att dra till Costa Rica i September </p><p>planerna e att vara där i 2 mån och lära oss surfa, varken jag eller den andre har surfat innan, </p><p></p><p>har läst på internet att under sep-okt e det monusn period, undrade om det var nån där ute som skulle kunna på ett ungefär berätta hur mycket och hur ofta det regnar då,</p><p></p><p>Läser man på internet står det inte riktigt specifikt om nederbördsregn och så, </p><p></p><p>om det finns andra som har lite bra tips på platser/saker man MÅSTE göra när man e där vore de Grejt,</p><p></p><p></p><p></p><p>www.monoski.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiffileijnen, post: 335868, member: 66961"] Hej! Jag och en jobbarpolare har bestämt oss för att dra till Costa Rica i September planerna e att vara där i 2 mån och lära oss surfa, varken jag eller den andre har surfat innan, har läst på internet att under sep-okt e det monusn period, undrade om det var nån där ute som skulle kunna på ett ungefär berätta hur mycket och hur ofta det regnar då, Läser man på internet står det inte riktigt specifikt om nederbördsregn och så, om det finns andra som har lite bra tips på platser/saker man MÅSTE göra när man e där vore de Grejt, www.monoski.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Costa Rica Tips :)
Tillbaka
Topp