Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Courchevel - Frankrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lizz" data-source="post: 55310" data-attributes="member: 35636"><p>Tycker att det är många som har trackat ner på Courchevel. Jag har själv varit där i tio år nu. Det är grymt bra. Man kan ta sig jätte lätt til de övriga dalarna som, Meribel och Val Thorens. Skidsystemet är kanon. Men vill du till nattlivet i några av de övriga dalarna är man tvunden att ta buss vilket är gratis. Vet inte hur mycket dom går. Annars taxi vilket inte är att rekomendera. Är säkert skit dyrt ellerlifta som fransmännen gör. Om du ska bo någonstans i Courchevel så är det uppe på 1850. Visst är det dyrt där. Det är det ju nästan överallt. St martin ligger väldigt längtner på fjällen. Är det lite snö är det svårt att åka där nere. Är mycket blaskigt vid varma dagar. Vad detän blir så kommer du att få det kanon tror jag!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lizz, post: 55310, member: 35636"] Tycker att det är många som har trackat ner på Courchevel. Jag har själv varit där i tio år nu. Det är grymt bra. Man kan ta sig jätte lätt til de övriga dalarna som, Meribel och Val Thorens. Skidsystemet är kanon. Men vill du till nattlivet i några av de övriga dalarna är man tvunden att ta buss vilket är gratis. Vet inte hur mycket dom går. Annars taxi vilket inte är att rekomendera. Är säkert skit dyrt ellerlifta som fransmännen gör. Om du ska bo någonstans i Courchevel så är det uppe på 1850. Visst är det dyrt där. Det är det ju nästan överallt. St martin ligger väldigt längtner på fjällen. Är det lite snö är det svårt att åka där nere. Är mycket blaskigt vid varma dagar. Vad detän blir så kommer du att få det kanon tror jag!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Courchevel - Frankrike
Tillbaka
Topp