Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Craft underställ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonasghandi" data-source="post: 1081838" data-attributes="member: 158961"><p>Köpte mig en tröja och är riktigt nöjd! Sitter superskönt och slits inte riktigt lika fort som ett vanligt 100% ull-ställ. Det man måste komma ihåg att du inte får ull närmast kroppen utan att du i linningen har ett polyesterlager. Summa summarum, superbra att använda högaktivt, inte riktigt lika bra om du ska glassa en dag i backen (inte lika varmt som en klassisk ulltröja.)</p><p>Hoppas det gav lite! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Jonas C</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonasghandi, post: 1081838, member: 158961"] Köpte mig en tröja och är riktigt nöjd! Sitter superskönt och slits inte riktigt lika fort som ett vanligt 100% ull-ställ. Det man måste komma ihåg att du inte får ull närmast kroppen utan att du i linningen har ett polyesterlager. Summa summarum, superbra att använda högaktivt, inte riktigt lika bra om du ska glassa en dag i backen (inte lika varmt som en klassisk ulltröja.) Hoppas det gav lite! :) Jonas C [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Craft underställ
Tillbaka
Topp