Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Crashpants!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OVesterlund" data-source="post: 939217" data-attributes="member: 116768"><p>Orkar inte göra en ny tråd så jag skriver här.</p><p></p><p>Jag har nu senaste veckan haft JÄVLIGT ont i mina höfter efter ett antal fails. Det började med att jag ramlade i en skatehall på betonggolv på höften och fick sjukt ont då. Sen har jag då jag har åkt skidor slagit mig på exakt samma ställe flera gånger och nu senast i helgen när jag hade varit i Kåbdalis så gjorde det till och med ont att bara sitta.</p><p></p><p>Jag har ont i höften just där lårbenet sitter fast eller vad man ska säga. Jag skulle alltså vilja ha något skydd som täcker just den delen, för det ser ut som att dom flesta crashpantsen verkar mest inrikta sig på att skydda bäckenbenet, eller har jag helt fel då?</p><p></p><p>Något tips på någon som kan funka bra till att skydda just det jag sa? Poc vlc shorts verkar intressanta, men inte säker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OVesterlund, post: 939217, member: 116768"] Orkar inte göra en ny tråd så jag skriver här. Jag har nu senaste veckan haft JÄVLIGT ont i mina höfter efter ett antal fails. Det började med att jag ramlade i en skatehall på betonggolv på höften och fick sjukt ont då. Sen har jag då jag har åkt skidor slagit mig på exakt samma ställe flera gånger och nu senast i helgen när jag hade varit i Kåbdalis så gjorde det till och med ont att bara sitta. Jag har ont i höften just där lårbenet sitter fast eller vad man ska säga. Jag skulle alltså vilja ha något skydd som täcker just den delen, för det ser ut som att dom flesta crashpantsen verkar mest inrikta sig på att skydda bäckenbenet, eller har jag helt fel då? Något tips på någon som kan funka bra till att skydda just det jag sa? Poc vlc shorts verkar intressanta, men inte säker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Crashpants!
Tillbaka
Topp