Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Crazy Creekbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ironii" data-source="post: 382024" data-attributes="member: 78766"><p>Jag läste på ett amerikanskt snowboard forum om CC.</p><p>och CC fick bra kritik av många erfarna åkare.</p><p></p><p>fördelen var att brädorna var billiga.. nackdelen var att bindningarna sög.</p><p>men brädorna höll fortfarande kvaliteten.</p><p></p><p>så en bra cc bräda och ett par schyssta bindningar var deras rekommendation.</p><p>men det är väll igentligen upp till var och en.</p><p>man känner sig fram själv.</p><p>har du inte mkt att lägga så är ju CC en undankomst.</p><p></p><p>men kan du punga ut med 8000 kr så köp nå värre. ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ironii, post: 382024, member: 78766"] Jag läste på ett amerikanskt snowboard forum om CC. och CC fick bra kritik av många erfarna åkare. fördelen var att brädorna var billiga.. nackdelen var att bindningarna sög. men brädorna höll fortfarande kvaliteten. så en bra cc bräda och ett par schyssta bindningar var deras rekommendation. men det är väll igentligen upp till var och en. man känner sig fram själv. har du inte mkt att lägga så är ju CC en undankomst. men kan du punga ut med 8000 kr så köp nå värre. ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Crazy Creekbräda
Tillbaka
Topp