Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Croft reseutbildning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NillaNilla" data-source="post: 103336" data-attributes="member: 48196"><p>Jag har kollat upp mycket fakta runt Felipe Diaz.</p><p>Bland annat på skatte kontoret. Han har F-skattesedel</p><p>men dock ingen för personal, det finns alltså inte registrerat</p><p>att någon jobbar för honom (vilket man måste registera om man har personal)</p><p>Då är min fråga, hur bedriver man en sådan här grejj själv?</p><p>Jäklit mycket arbete.</p><p>Jag har även talat med reportern som skrev artikeln i Mora tidning</p><p>och hon sa följande:</p><p>Denne Felipe Diaz har annonskostnader på 19000:- som INTE är</p><p>betalda, därför har annonseringen stoppats!</p><p>De inlämnade annonserna var felstavade och såg allmänt skumma ut...</p><p>Hon skulle söka vidare på detta. Hon har även ringt till Croft och</p><p>lämnat sitt namn och sagt att hon är reporter men som för många andra</p><p>så har hon inte fått något samtal tillbax.</p><p></p><p>Mycket tyder på att detta bara är en bluff.</p><p>Ni som tänker acceptera det, gör inte det- stå på er, kräv tillbax</p><p>pengarna! Jag tänker inte låta nån annan kränka mig på detta vis</p><p>och ta mina pengar.</p><p>Om det däremot visar sig att detta är en seriös grejj. Då har personen ifråga</p><p>skött det på ett mycket dåligt sätt och förväntingarna på utbildningen lär inte</p><p>stiga av det!</p><p></p><p>En annan fundering jag hade var att första annonsen som kom ut så var åldersgränsen</p><p>18-år men helt plötsligt i de andra så ändrades åldern till en högre. Hur kan de komma sig att jag då med mina ynka år blev antagen ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NillaNilla, post: 103336, member: 48196"] Jag har kollat upp mycket fakta runt Felipe Diaz. Bland annat på skatte kontoret. Han har F-skattesedel men dock ingen för personal, det finns alltså inte registrerat att någon jobbar för honom (vilket man måste registera om man har personal) Då är min fråga, hur bedriver man en sådan här grejj själv? Jäklit mycket arbete. Jag har även talat med reportern som skrev artikeln i Mora tidning och hon sa följande: Denne Felipe Diaz har annonskostnader på 19000:- som INTE är betalda, därför har annonseringen stoppats! De inlämnade annonserna var felstavade och såg allmänt skumma ut... Hon skulle söka vidare på detta. Hon har även ringt till Croft och lämnat sitt namn och sagt att hon är reporter men som för många andra så har hon inte fått något samtal tillbax. Mycket tyder på att detta bara är en bluff. Ni som tänker acceptera det, gör inte det- stå på er, kräv tillbax pengarna! Jag tänker inte låta nån annan kränka mig på detta vis och ta mina pengar. Om det däremot visar sig att detta är en seriös grejj. Då har personen ifråga skött det på ett mycket dåligt sätt och förväntingarna på utbildningen lär inte stiga av det! En annan fundering jag hade var att första annonsen som kom ut så var åldersgränsen 18-år men helt plötsligt i de andra så ändrades åldern till en högre. Hur kan de komma sig att jag då med mina ynka år blev antagen ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Croft reseutbildning
Tillbaka
Topp