Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Croft reseutbildning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="21_an" data-source="post: 103409" data-attributes="member: 48367"><p>Svar till linahampus</p><p></p><p>Jag fattar att ni känner er ilsk över att blivit blåsta, det har jag med och betalat men samtidigt tycker jag inte att ni ska börja lägga ut Namn och address på någon som råkar var skriven på crofts adress. Det är kanske så att det är en lägenhetsuppgång. </p><p>Jag är själv jäkligt sur och hoppas denna Felipe Claudio Diaz Inostroza åker dit, men att blanda in andra som inte ens har med det att göra så vitt vi vet idag tycker jag inte att man ska göra.</p><p></p><p>för mig känns det inte just nu som att pengarnaär viktigaste utan att han åker dit. Jsälvklart vill jag ha tillbaka mina pengar men som sagt bara han åker dit och ju felr som anmäler och reagerar ju mer arbete lär ju polisen lägga ner.</p><p></p><p>Ha en trevlig kväll</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="21_an, post: 103409, member: 48367"] Svar till linahampus Jag fattar att ni känner er ilsk över att blivit blåsta, det har jag med och betalat men samtidigt tycker jag inte att ni ska börja lägga ut Namn och address på någon som råkar var skriven på crofts adress. Det är kanske så att det är en lägenhetsuppgång. Jag är själv jäkligt sur och hoppas denna Felipe Claudio Diaz Inostroza åker dit, men att blanda in andra som inte ens har med det att göra så vitt vi vet idag tycker jag inte att man ska göra. för mig känns det inte just nu som att pengarnaär viktigaste utan att han åker dit. Jsälvklart vill jag ha tillbaka mina pengar men som sagt bara han åker dit och ju felr som anmäler och reagerar ju mer arbete lär ju polisen lägga ner. Ha en trevlig kväll [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Croft reseutbildning
Tillbaka
Topp