Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Croft reseutbildning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="21_an" data-source="post: 103453" data-attributes="member: 48367"><p>tja </p><p>Jag snackade med polisen för nån dag sedan dom har inte alls lagt ner utredningen. Det handlar om ganska många målsägande och samtliga skall tydligen kontaktas för mer uppgifter och sen skall allt smamanställas och lämnas till åklagaren som fattar beslutet om det går vidare till rättegång.</p><p>Det vore ju sjuk om han komm undan med detta men vi får nog räkna med att det kommer ta förbaskat långt tid och hoppet är nog inte ute men när vi får ett svar går knappast att säga.</p><p>Blir det rättegång kan jag säga att jag lungt ska gå och se vem den skiten är.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="21_an, post: 103453, member: 48367"] tja Jag snackade med polisen för nån dag sedan dom har inte alls lagt ner utredningen. Det handlar om ganska många målsägande och samtliga skall tydligen kontaktas för mer uppgifter och sen skall allt smamanställas och lämnas till åklagaren som fattar beslutet om det går vidare till rättegång. Det vore ju sjuk om han komm undan med detta men vi får nog räkna med att det kommer ta förbaskat långt tid och hoppet är nog inte ute men när vi får ett svar går knappast att säga. Blir det rättegång kan jag säga att jag lungt ska gå och se vem den skiten är. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Croft reseutbildning
Tillbaka
Topp