Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Crossmax/Monster ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zymotix" data-source="post: 59947" data-attributes="member: 34810"><p>Jag har inte testat crossmax, men har däremot im70 och är mer än nöjd me skidan!! dock är den medföljande bindningen (sl 11) inte av bästa kvalitet då den sprack första gången jag använde den.. Förstår inte att en så pass billig och plastig bidning följer med vid köpet...fick dock SLD 11 istället. Den fungerar mkt bra och är gjord i hårdare material och har dessutom diagona lutlösning på bakdelen vilket sl 11 saknar..</p><p>Har dessutom en vän som slog dit idag me hyrda, helt nya, crossmax 10 och böjde hela framdelen av skidan.. inte bästa kvaliteten kanske..</p><p>Jag skulle alltså valt monstern me tanke på att det är en helt underbar och lättåkt skida! </p><p>Dessutom skadar det ju faktiskt inte att den är 1500 kr billigare om jag inte är felaktigt informerad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zymotix, post: 59947, member: 34810"] Jag har inte testat crossmax, men har däremot im70 och är mer än nöjd me skidan!! dock är den medföljande bindningen (sl 11) inte av bästa kvalitet då den sprack första gången jag använde den.. Förstår inte att en så pass billig och plastig bidning följer med vid köpet...fick dock SLD 11 istället. Den fungerar mkt bra och är gjord i hårdare material och har dessutom diagona lutlösning på bakdelen vilket sl 11 saknar.. Har dessutom en vän som slog dit idag me hyrda, helt nya, crossmax 10 och böjde hela framdelen av skidan.. inte bästa kvaliteten kanske.. Jag skulle alltså valt monstern me tanke på att det är en helt underbar och lättåkt skida! Dessutom skadar det ju faktiskt inte att den är 1500 kr billigare om jag inte är felaktigt informerad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Crossmax/Monster ?
Tillbaka
Topp