Crowbar lins för både kvälls och dagsåkning

mackans

Ny medlem
Hej, jag söker hjälp till att hitta en lins som ska vara allround för både kvällsåkning och dagsåkning.

Det är så här det ligger till, jag har ett par crowbars med black iridum linsen, lät min mamma prova dem och då vart hon helt fast för dem. Samtidigt har jag snackat med henne om att jag behöver ett par googles för kvällsåkning. Så då sa hon, då kan vi dela på ett par, visst tänkte jag eftersom jag kommer få använda dem på kvällsåkningar osv..

Problemet är bara att jag inte vet vilken lins \'\'vi\'\' ska köpa eftersom den ska funka när jag åker kvällsåkning men samtidigt när morsan åker på dagen, så jag undrar lite vilken lins ni rekommenderar?

Har funderat på HI yellow men den verkar inte vara så populär att ha på dagen så sen så började jag tänka på Pink Iridum eftersom att den ska vara en bra allround lins, fast funkar den bra i en backe med elljus liksom ? heh

Så som sagt vilken lins är det som är bäst för mixen ( vet att de kanske inte är bästa kombinationen som vi ska dela på men hällre de än inget) Vet att de finns folk som åker utan googles på kvällen men jag föredrar faktiskt googles.

Stort tack i förhand!

MVH

HI persimon eller pink irdium. Köp inte HI yellow om du ska använda dem på dagen också.

okej vet du var jag kan få tag på ngn crowbar me pink iridum som har antigen svart blå/brun ram eller ngt annat som passar te blå/beige?

MVH

Jag har en pink lins till mina crowbar.
Jag tycker att den fungerar utmärkt till att ha som allround lins.

Senast ändrad:
mackans, köp linsen och byt linser på gogglarna bara som du vill, borde väl inte vara nåra större problem?

men morsan vill också ha ett par så, jag får den gratis då så hehe :D

men var på nätet kan jag hitta ett par förutom junkyard och skistore (hade inga snygga med Pink iridum)

Senast ändrad:
det jag menar är att du kan köpa vilka bågar som helst du vill ha, och sedan köpa det glaset du vill till, eftersom du redan har ett par, och så gör du såhär med nästa par... vad blir det? 2.. visst? haha

Tillbaka
Topp