Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Crowbar med H.I. persimon eller HI amber polarized
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 571804" data-attributes="member: 32948"><p>Lee-nus: Precis så jag resonerar. Vidare så är jag inte säker på att jag ens VILL ha polariserat glas. De filtrerar mest bort blänk från ytor horisontala i förhållande till bågen, och sådana ytor är sällsynta i alpin miljö där allt lutar... </p><p>(Har själv flera oakleylinser, både i goggles och solglasögon. Både polariserade och vanliga linser) </p><p></p><p>Sitter själv och suktar på ett par nya Splice, frågan är om man ska välja H.I. Persimmon eller Pink Iridium som dålig-dag-lins??? </p><p></p><p>(Angående H.I: Persimmon kontra persimmon, så har väl H.I.:n iridiumbehandling - till skillnad från vanliga persimmon som inte har det.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 571804, member: 32948"] Lee-nus: Precis så jag resonerar. Vidare så är jag inte säker på att jag ens VILL ha polariserat glas. De filtrerar mest bort blänk från ytor horisontala i förhållande till bågen, och sådana ytor är sällsynta i alpin miljö där allt lutar... (Har själv flera oakleylinser, både i goggles och solglasögon. Både polariserade och vanliga linser) Sitter själv och suktar på ett par nya Splice, frågan är om man ska välja H.I. Persimmon eller Pink Iridium som dålig-dag-lins??? (Angående H.I: Persimmon kontra persimmon, så har väl H.I.:n iridiumbehandling - till skillnad från vanliga persimmon som inte har det.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Crowbar med H.I. persimon eller HI amber polarized
Tillbaka
Topp