Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Crowbar med H.I. persimon eller HI amber polarized
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jet" data-source="post: 572155" data-attributes="member: 43615"><p>Polariserat vid skidåkning är när jag talat med min kollegor nere i Europa ett vanligt diskussionsämne.</p><p>Oftast är det kanske inte något man rekommendera till absoluta nybörjare, då det kan ta en liten stund att vänja sig vid som du säger att man kan få lite svårare att se is. Däremot går det bra att se is med polariserade linser men den ser lite annorlunda ut än vad man ofta är van vid. Skidåkning är en aktiv sport där man rör på sig och inga vinklar är konstanta, framförallt inte de som ljus träffar linsen eftersom man vrider och rör på sig hela tiden.</p><p>Intressent kan också vara att snö ofta reflekterar mer än vad vatten gör.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jet, post: 572155, member: 43615"] Polariserat vid skidåkning är när jag talat med min kollegor nere i Europa ett vanligt diskussionsämne. Oftast är det kanske inte något man rekommendera till absoluta nybörjare, då det kan ta en liten stund att vänja sig vid som du säger att man kan få lite svårare att se is. Däremot går det bra att se is med polariserade linser men den ser lite annorlunda ut än vad man ofta är van vid. Skidåkning är en aktiv sport där man rör på sig och inga vinklar är konstanta, framförallt inte de som ljus träffar linsen eftersom man vrider och rör på sig hela tiden. Intressent kan också vara att snö ofta reflekterar mer än vad vatten gör. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Crowbar med H.I. persimon eller HI amber polarized
Tillbaka
Topp