Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Crowbar ruby clear
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jet" data-source="post: 815239" data-attributes="member: 43615"><p>Jag har den till Crowbar och Splice. Kan säga att även om du bestämmer dig för Ruby Clear så kan det bli rätt så svårt att få tag på den då den egentligen inte är tillgänglig i Europa. Är såvitt jag vet framförallt till för den asiatiska marknaden då ljusa linser med starka spegelbehandlingar är väldigt populära där. Dock så dyker den ju upp lite då och då i Köp och Sälj.</p><p></p><p>Är hur som helst en sjukt snygg lins med CLEAR som basfärg och en lätt kontrasthöjande Ruby Iridium på det. Linsen är framförallt till för dåliga ljusförhållanden och kvällsåkning. Ingenting för ljusa förhållanden alltså.</p><p></p><p>Pink Iridium är lätt omgjord till i år och har en VR50 basfäg vilket gör den något mörkare och därmed lite mer lämpad för soliga förhållanden.</p><p></p><p>För bästa funktion (högt ljusgenomsläpp + hög kontrastöjning) i dassigt och mulet väder är fortfarande HI Yellow, HI Persimmon och Persimmon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jet, post: 815239, member: 43615"] Jag har den till Crowbar och Splice. Kan säga att även om du bestämmer dig för Ruby Clear så kan det bli rätt så svårt att få tag på den då den egentligen inte är tillgänglig i Europa. Är såvitt jag vet framförallt till för den asiatiska marknaden då ljusa linser med starka spegelbehandlingar är väldigt populära där. Dock så dyker den ju upp lite då och då i Köp och Sälj. Är hur som helst en sjukt snygg lins med CLEAR som basfärg och en lätt kontrasthöjande Ruby Iridium på det. Linsen är framförallt till för dåliga ljusförhållanden och kvällsåkning. Ingenting för ljusa förhållanden alltså. Pink Iridium är lätt omgjord till i år och har en VR50 basfäg vilket gör den något mörkare och därmed lite mer lämpad för soliga förhållanden. För bästa funktion (högt ljusgenomsläpp + hög kontrastöjning) i dassigt och mulet väder är fortfarande HI Yellow, HI Persimmon och Persimmon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Crowbar ruby clear
Tillbaka
Topp