Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
CSN när man säsongar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corneliuz" data-source="post: 83741" data-attributes="member: 37185"><p>E det nån som försökt sig på en säsong som avbrott i studierna nångång? Hur löste ni återbetalning till CSN? Har läst 3år i lund men har nu tagit ett sabbatsår för att säsonga i cham... Problemet är att CSN tycker att jag ska betala tillbaks på mitt tidigare lån i januari eftersom jag inte tar lån detta året. Nån som haft samma problem? Snackade med CSN som var jävlig negativa till typiskt allt... men efter en halvtimma lyckades jag få ur tanten att det fanns nåt slags uppskov man kunde få om man inte känade speciellt mycket det år man skulle betala tillbaks. Nån som grejat med detta tidigare? E det mycket skit med papper o grejer som ska skickas hit och dit?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corneliuz, post: 83741, member: 37185"] E det nån som försökt sig på en säsong som avbrott i studierna nångång? Hur löste ni återbetalning till CSN? Har läst 3år i lund men har nu tagit ett sabbatsår för att säsonga i cham... Problemet är att CSN tycker att jag ska betala tillbaks på mitt tidigare lån i januari eftersom jag inte tar lån detta året. Nån som haft samma problem? Snackade med CSN som var jävlig negativa till typiskt allt... men efter en halvtimma lyckades jag få ur tanten att det fanns nåt slags uppskov man kunde få om man inte känade speciellt mycket det år man skulle betala tillbaks. Nån som grejat med detta tidigare? E det mycket skit med papper o grejer som ska skickas hit och dit? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
CSN när man säsongar?
Tillbaka
Topp