Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
CSN när man säsongar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corneliuz" data-source="post: 83744" data-attributes="member: 37185"><p>Sunkigt att man ska behöva betala överhuvudtaget... tänker ju fortsätta läsa och ta lån när jag kommer tillbaks.</p><p>Tycker deras regler är helt skruvade. Dessutom fanns det inte möjlighet att begära uppskov förrns dom skickar ut inbetalningstalongen. Då e ju jag i chamonix, osså ska man behöva klabba med det därifrån. Hur svårt kan det va att ta in min ansökan i förskott... men nej... funkar inte...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corneliuz, post: 83744, member: 37185"] Sunkigt att man ska behöva betala överhuvudtaget... tänker ju fortsätta läsa och ta lån när jag kommer tillbaks. Tycker deras regler är helt skruvade. Dessutom fanns det inte möjlighet att begära uppskov förrns dom skickar ut inbetalningstalongen. Då e ju jag i chamonix, osså ska man behöva klabba med det därifrån. Hur svårt kan det va att ta in min ansökan i förskott... men nej... funkar inte... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
CSN när man säsongar?
Tillbaka
Topp