Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Custom Wide X eller inte? CO2 eller Cartel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="doolar" data-source="post: 460785" data-attributes="member: 78219"><p>Jaha nu är det dags att handla, skulle köpt förra året men var ute försent....</p><p></p><p>Jag står i valet mellan Custom eller Custom X samt Cartel eller CO2. Pris spelar ingen roll och jag behöver inga råd om annat än Burton (tyvärr) då jag har specialdeal därifrån. </p><p></p><p>Jag väger 82kg, är 185 lång och en gammal räv, åker hårt snabbt med lite oldschool jibb och bonk, ingen parkråtta. </p><p></p><p>Custom 162 eller Custom X 164? Båda plankorna ska vara Wide. Funtar på X pga hårdare, men tycker att 164 är i längsta laget (är uppvuxen på lunchbrickor).</p><p></p><p>Binding har jag tittat på Cartel innan, men den känns lite för "parkig", är CO2 ett bättre val för mig?</p><p></p><p>Vad tycks? Något annat förslag i Burton rangen? Vi snackar 08/09 och pris spelar mindre roll, men jag behöver inte värsta-värsta heller, åker max 2v om året.</p><p></p><p>Tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="doolar, post: 460785, member: 78219"] Jaha nu är det dags att handla, skulle köpt förra året men var ute försent.... Jag står i valet mellan Custom eller Custom X samt Cartel eller CO2. Pris spelar ingen roll och jag behöver inga råd om annat än Burton (tyvärr) då jag har specialdeal därifrån. Jag väger 82kg, är 185 lång och en gammal räv, åker hårt snabbt med lite oldschool jibb och bonk, ingen parkråtta. Custom 162 eller Custom X 164? Båda plankorna ska vara Wide. Funtar på X pga hårdare, men tycker att 164 är i längsta laget (är uppvuxen på lunchbrickor). Binding har jag tittat på Cartel innan, men den känns lite för "parkig", är CO2 ett bättre val för mig? Vad tycks? Något annat förslag i Burton rangen? Vi snackar 08/09 och pris spelar mindre roll, men jag behöver inte värsta-värsta heller, åker max 2v om året. Tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Custom Wide X eller inte? CO2 eller Cartel?
Tillbaka
Topp