Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Custom Wide X eller inte? CO2 eller Cartel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="doolar" data-source="post: 461073" data-attributes="member: 78219"><p>Tackar för svar, beställde faktiskt redan igår, blev Custom Wide ICS 162 och Cartel EST. Bestämde mig rätt fort för vanliga Custom efter att ha kikat på lite reviews. </p><p></p><p>Bindningsvalet var värre, men blev faktiskt Cartel EST till slut. Risken finns att jag ångrar det men men. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>ICS/EST vs. 3D - jag är en early adopter, har alltid varit. Ibland åker man på en nit, ibland inte. Men jag älskar att testa nya grejer!</p><p></p><p>Beställde för övrigt ett par Ion-boots med, mest för att mina Moto som jag köpte förra året var en halva för små, men också för att många hyllar Ion och dom ser allmänt gottiga ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="doolar, post: 461073, member: 78219"] Tackar för svar, beställde faktiskt redan igår, blev Custom Wide ICS 162 och Cartel EST. Bestämde mig rätt fort för vanliga Custom efter att ha kikat på lite reviews. Bindningsvalet var värre, men blev faktiskt Cartel EST till slut. Risken finns att jag ångrar det men men. :) ICS/EST vs. 3D - jag är en early adopter, har alltid varit. Ibland åker man på en nit, ibland inte. Men jag älskar att testa nya grejer! Beställde för övrigt ett par Ion-boots med, mest för att mina Moto som jag köpte förra året var en halva för små, men också för att många hyllar Ion och dom ser allmänt gottiga ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Custom Wide X eller inte? CO2 eller Cartel?
Tillbaka
Topp