Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Custom X till en trettonåring?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 413664" data-attributes="member: 55515"><p>Nej. Du borde inte köpa en custom X enligt mig. För "hardcore". Jag åker rätt mycket och väger 75 kilo, 186 lång. Jag tycker att en cstm x är för "död" och kräver att man åker aggresivt och väldigt aktivt för att prestera. Men den presterar..</p><p></p><p>Köp en Custom, Mer lättåkt och han kommer utvecklas GRYMT på den. Jag åkte själv på custom under mina första 5 år på samma bräda..</p><p></p><p>Du kan köpa en custom x, men om du får tag i en custom skulle jag tagit den istället.</p><p></p><p>Fasten han åker riktigt bra för 13 åring så har han mycket kvar att lära sig, han kommer inte kunna ligga på med sina 50 kg på en custom x tror jag...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 413664, member: 55515"] Nej. Du borde inte köpa en custom X enligt mig. För "hardcore". Jag åker rätt mycket och väger 75 kilo, 186 lång. Jag tycker att en cstm x är för "död" och kräver att man åker aggresivt och väldigt aktivt för att prestera. Men den presterar.. Köp en Custom, Mer lättåkt och han kommer utvecklas GRYMT på den. Jag åkte själv på custom under mina första 5 år på samma bräda.. Du kan köpa en custom x, men om du får tag i en custom skulle jag tagit den istället. Fasten han åker riktigt bra för 13 åring så har han mycket kvar att lära sig, han kommer inte kunna ligga på med sina 50 kg på en custom x tror jag... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Custom X till en trettonåring?
Tillbaka
Topp