Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Cutan stretch vs Goretex?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EricNorrlander" data-source="post: 521617" data-attributes="member: 62640"><p>Vi har testat en hel massa handskar, och det är precis som Snowgod skriver mest problem med fukt inifrån. Klättermusens grejor har jag personligen ingen erfarenhet av men en kompis tycker de är bäst utan diskussion. Jag har fått intrycket av att de satsar på kvalitet utan kompromisser, så handsken är säkert bra. </p><p></p><p>Om du vet med dig att du blir varm o svettig om händerna så bör du satsa på en handske som har antibakteriell behandling, så slipper du illaluktande handskar, man kan undvika det med god handhygien, men efter ett tag börjar de oftast lukta om man inge har sån behandling.</p><p></p><p>Vi har köpt Kombis Goretex på senare år, de håller en torr och luktar inte ett skvatt illa kostar dessutom inte supermycket. </p><p></p><p>Lycka till med handskköpet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EricNorrlander, post: 521617, member: 62640"] Vi har testat en hel massa handskar, och det är precis som Snowgod skriver mest problem med fukt inifrån. Klättermusens grejor har jag personligen ingen erfarenhet av men en kompis tycker de är bäst utan diskussion. Jag har fått intrycket av att de satsar på kvalitet utan kompromisser, så handsken är säkert bra. Om du vet med dig att du blir varm o svettig om händerna så bör du satsa på en handske som har antibakteriell behandling, så slipper du illaluktande handskar, man kan undvika det med god handhygien, men efter ett tag börjar de oftast lukta om man inge har sån behandling. Vi har köpt Kombis Goretex på senare år, de håller en torr och luktar inte ett skvatt illa kostar dessutom inte supermycket. Lycka till med handskköpet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Cutan stretch vs Goretex?
Tillbaka
Topp