Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Cykelköp!? NS bitch ? Annan cykel ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurran93" data-source="post: 512338" data-attributes="member: 91627"><p>Tja, jag funderar på att köpa en cykel för både dirt och street efter jag sålt min moppe :P</p><p></p><p>Vill ha en ganska lätt och bra cykel som ligger runt 10 tusen. Har tänkt lite på om man skulle köpa delar för sig (alltså inte köpa en komplett cykel) och bygga ihop isåfall är NS Bitch bra som ram? :P Kom gärna med förslag på en bra lista me delar, försök gärna få så lätt cykel som möjligt, :D</p><p></p><p>Vet ni någon annan cykel som är bra för dirt och street? Kom med förslag</p><p></p><p>Tacksam för svar ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurran93, post: 512338, member: 91627"] Tja, jag funderar på att köpa en cykel för både dirt och street efter jag sålt min moppe :P Vill ha en ganska lätt och bra cykel som ligger runt 10 tusen. Har tänkt lite på om man skulle köpa delar för sig (alltså inte köpa en komplett cykel) och bygga ihop isåfall är NS Bitch bra som ram? :P Kom gärna med förslag på en bra lista me delar, försök gärna få så lätt cykel som möjligt, :D Vet ni någon annan cykel som är bra för dirt och street? Kom med förslag Tacksam för svar ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Cykelköp!? NS bitch ? Annan cykel ?
Tillbaka
Topp