Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Cykeltransport utan dragkrok???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IceEyes" data-source="post: 94818" data-attributes="member: 33211"><p>Jag har också sett nån variant som man fäster med nån gummipryl i bakluckan så det är du inte ensam om men jag har ingen aning om vart och om man kan få tag på det till just din bilmodell. Har du kollat biltema eller ngn sådan allt-i-allo-för-bilen-firma? Annars finns det speciella cykelfästen om du har takräcke där du får ta av framhjulet på hojjarna och skruva fast framgaffeln i fästet så att cyklarna står på upp på taket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IceEyes, post: 94818, member: 33211"] Jag har också sett nån variant som man fäster med nån gummipryl i bakluckan så det är du inte ensam om men jag har ingen aning om vart och om man kan få tag på det till just din bilmodell. Har du kollat biltema eller ngn sådan allt-i-allo-för-bilen-firma? Annars finns det speciella cykelfästen om du har takräcke där du får ta av framhjulet på hojjarna och skruva fast framgaffeln i fästet så att cyklarna står på upp på taket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Cykeltransport utan dragkrok???
Tillbaka
Topp