Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Cykelvasan 2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MaciejK" data-source="post: 967604" data-attributes="member: 89966"><p>Började cykla förra året för att stärka benen under sommaren inför skidsäsongen, passade på att anmäla mig till Cykelvasan så man hade ett riktigt mål med träningen och i lördags vart det till slut av. Första målet var att ta mig runt men satte sedan ett nytt mål att komma runt under 4:30. Sluttiden i lördags vart 3:45 :D</p><p></p><p>Har även fastnat för cycklingen så det blir fler cykelvasor och jag ska även prova på downhill. Var det några fler härifrån som cyklade i lördags?</p><p></p><p>Starten och en bit in i loppet från i lördags, startgrupp 22.</p><p>[MEDIA=youtube]zz5yev-f3Uk[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MaciejK, post: 967604, member: 89966"] Började cykla förra året för att stärka benen under sommaren inför skidsäsongen, passade på att anmäla mig till Cykelvasan så man hade ett riktigt mål med träningen och i lördags vart det till slut av. Första målet var att ta mig runt men satte sedan ett nytt mål att komma runt under 4:30. Sluttiden i lördags vart 3:45 :D Har även fastnat för cycklingen så det blir fler cykelvasor och jag ska även prova på downhill. Var det några fler härifrån som cyklade i lördags? Starten och en bit in i loppet från i lördags, startgrupp 22. [MEDIA=youtube]zz5yev-f3Uk[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Cykelvasan 2012
Tillbaka
Topp