Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Czar VS Hellbent
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Black-Daimond" data-source="post: 619655" data-attributes="member: 77495"><p>Mitt val skulle vara Hellbent och jag har årets Obseth o jag gilla K2. Jag har inte åkt på Czaren men K2 gör lekfulla skidor och jämförman måtten på dessa så borde Hellebent vara lite mer lätt åkt. Argumenten ovan håller jag inte med om utan är det en puderskida du ska ha då är Hellbent ditt val. Ja har sett nästa års modell o den ser nice ut men vore jag dig så köp årets på någon rea. Följdfrågan blir vilka bindningar du ska ha men det är ju en annan tråd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black-Daimond, post: 619655, member: 77495"] Mitt val skulle vara Hellbent och jag har årets Obseth o jag gilla K2. Jag har inte åkt på Czaren men K2 gör lekfulla skidor och jämförman måtten på dessa så borde Hellebent vara lite mer lätt åkt. Argumenten ovan håller jag inte med om utan är det en puderskida du ska ha då är Hellbent ditt val. Ja har sett nästa års modell o den ser nice ut men vore jag dig så köp årets på någon rea. Följdfrågan blir vilka bindningar du ska ha men det är ju en annan tråd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Czar VS Hellbent
Tillbaka
Topp