Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
D60 eller D80?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gustav" data-source="post: 459192" data-attributes="member: 128"><p>Jag kan inte hjälpa dig i valet av kamera för jag vet inget om de båda Nikonmodellerna. Däremot kan jag påpeka att det finns ett visst mervärde i att köpa en kamera av något av de stora märkena (Canon eller Nikon) då det finns ett stort utbud av begagnade objektiv och blixtar och andra tillbehör. Går du på exempelvis en Sony så är den kanske billigare, men när du börjar bli sugen på att skaffa lite tillbehör så äts de tusenlapparna du tjänat på lägre inköpspris upp rätt fort då det itne finns så mycket begagnat eller exemplelvs sigmaobjektiv som passar. </p><p></p><p>Det kan vara värt att tänka på. Jag har tänkt mycket på det sedan jag köpte min Olympus som är jättebra, men jag är hopplöst låst på tillbehörsmarknaden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gustav, post: 459192, member: 128"] Jag kan inte hjälpa dig i valet av kamera för jag vet inget om de båda Nikonmodellerna. Däremot kan jag påpeka att det finns ett visst mervärde i att köpa en kamera av något av de stora märkena (Canon eller Nikon) då det finns ett stort utbud av begagnade objektiv och blixtar och andra tillbehör. Går du på exempelvis en Sony så är den kanske billigare, men när du börjar bli sugen på att skaffa lite tillbehör så äts de tusenlapparna du tjänat på lägre inköpspris upp rätt fort då det itne finns så mycket begagnat eller exemplelvs sigmaobjektiv som passar. Det kan vara värt att tänka på. Jag har tänkt mycket på det sedan jag köpte min Olympus som är jättebra, men jag är hopplöst låst på tillbehörsmarknaden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
D60 eller D80?
Tillbaka
Topp