Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
D60 eller D80?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gaass" data-source="post: 459201" data-attributes="member: 60914"><p>Beror på hur mycket du tänkt lägga men har du pengarna så satsa på en D80 då du kan utvecklas med den. Stod själv och valde mellan D60 och A200 + Canon EOS 1000D men det blev en D60 tillslut, mest för att jag visste sedan tidigare hur den var och vad den presterade. Hade liksom prövat både D40x och D40.</p><p></p><p>Har ägnat många veckor till att jämföra A200 och D60 och kom fram till att D60 är något vassare. Visst, A200 har fler funktioner såsom inbyggd bildstabilisator och liveview om jag inte minns fel men den har brister på andra områden som D60 inte har like mycket av enligt mig.</p><p></p><p>Aja hoppas det hjälpte lite iaf. Kamerahuset är egentligen inte det viktigaste utan objektiven så gå till en fotoaffär och kläm på någon modell för att få in känslan, att en kamera passar bra i handen spelar stor roll tillslut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gaass, post: 459201, member: 60914"] Beror på hur mycket du tänkt lägga men har du pengarna så satsa på en D80 då du kan utvecklas med den. Stod själv och valde mellan D60 och A200 + Canon EOS 1000D men det blev en D60 tillslut, mest för att jag visste sedan tidigare hur den var och vad den presterade. Hade liksom prövat både D40x och D40. Har ägnat många veckor till att jämföra A200 och D60 och kom fram till att D60 är något vassare. Visst, A200 har fler funktioner såsom inbyggd bildstabilisator och liveview om jag inte minns fel men den har brister på andra områden som D60 inte har like mycket av enligt mig. Aja hoppas det hjälpte lite iaf. Kamerahuset är egentligen inte det viktigaste utan objektiven så gå till en fotoaffär och kläm på någon modell för att få in känslan, att en kamera passar bra i handen spelar stor roll tillslut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
D60 eller D80?
Tillbaka
Topp