Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
d70s, d40x, eller nått annat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="axelwilhelm" data-source="post: 355895" data-attributes="member: 74607"><p>Nu e de så att jag funderar på att köpa en digitalsystemkamera.</p><p></p><p>Har kollat lite på d80 men efter att ja kom på att jag inte har 10k i bakfickan så sökte jag mig lite lägre i prisklass.</p><p></p><p>Har funderat på att köpa d40x eller eos 400d, men eftersom jag har rätt stora händer och dessa kameror är skit små så kollade jag än en gång efter nått annat. </p><p></p><p>Efter att ha suttit en förmiddag å kollat på nätet så blev ja sugen på en d70s, men det var svårt att hitta någon återförsäljare av denna modell och en bra prisuppgift, så e de nån som vet vart man kan få tag i en d70s och vad kostar den?</p><p></p><p>Nån som har några tips på andra kameror som skulle kunna passa mig, jag är en nybörjare med entusiasm, å behöver en kamera att växa i, prisklassen är allt från 0 till 7000-8000</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="axelwilhelm, post: 355895, member: 74607"] Nu e de så att jag funderar på att köpa en digitalsystemkamera. Har kollat lite på d80 men efter att ja kom på att jag inte har 10k i bakfickan så sökte jag mig lite lägre i prisklass. Har funderat på att köpa d40x eller eos 400d, men eftersom jag har rätt stora händer och dessa kameror är skit små så kollade jag än en gång efter nått annat. Efter att ha suttit en förmiddag å kollat på nätet så blev ja sugen på en d70s, men det var svårt att hitta någon återförsäljare av denna modell och en bra prisuppgift, så e de nån som vet vart man kan få tag i en d70s och vad kostar den? Nån som har några tips på andra kameror som skulle kunna passa mig, jag är en nybörjare med entusiasm, å behöver en kamera att växa i, prisklassen är allt från 0 till 7000-8000 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
d70s, d40x, eller nått annat
Tillbaka
Topp