Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Då var det snart dags.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrick" data-source="post: 58630" data-attributes="member: 15213"><p>Hallå alla odödliga medpundare....</p><p></p><p>Då var säsongen snart igång, svårt att bärga sig bara...</p><p></p><p>Ser bra ut iår, brukar p g a den ringa åldern ha svårt att få ihop mer än 30-35 skiddagar, men i år ska vi nog kunna skrapa ihop närmare 55-60. </p><p></p><p>Det är knappa två veckor kvar till första svängarna för vintersäsongen, 5 sjiddager i Zermatt. Snöandet har varit försiktigt inledningsvis, men är på G nu. Pisterna ska i vartfall vara kalasfina...</p><p></p><p>27 dec drar man sedan iväg med bilen via Gbg ner till Zermatt igen. Kommer sedan luffa omkring där det snöar mest fram till 15 feb. </p><p></p><p>För mars och april är inget planerta men alternativen många, troligen ett antal långhelger i norra skandinavien.</p><p></p><p>Skönt blir det......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrick, post: 58630, member: 15213"] Hallå alla odödliga medpundare.... Då var säsongen snart igång, svårt att bärga sig bara... Ser bra ut iår, brukar p g a den ringa åldern ha svårt att få ihop mer än 30-35 skiddagar, men i år ska vi nog kunna skrapa ihop närmare 55-60. Det är knappa två veckor kvar till första svängarna för vintersäsongen, 5 sjiddager i Zermatt. Snöandet har varit försiktigt inledningsvis, men är på G nu. Pisterna ska i vartfall vara kalasfina... 27 dec drar man sedan iväg med bilen via Gbg ner till Zermatt igen. Kommer sedan luffa omkring där det snöar mest fram till 15 feb. För mars och april är inget planerta men alternativen många, troligen ett antal långhelger i norra skandinavien. Skönt blir det...... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Då var det snart dags.....
Tillbaka
Topp