Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dagens fynd, värt köp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sboss" data-source="post: 621318" data-attributes="member: 67520"><p>haha ok låter bra. </p><p>har dock absolut inte tänkt fega ur, dessa skidor ska jag ha som komplement till ett par fetingar. bra tips om att det troligen är billigare att shoppa i usa men skulle ändå vilja ha ett par skidor till våren och fram tills nästa säsong. kommer de helt klart följa med om det blir en säsong i alperna och får kanske försöka lägga in oskyldiga-leende tekniken om det blir usa.</p><p></p><p>Tror det är bättre att köpa något av de nya alternativet här, bra nya skidor och billigt istället för begagnat och kanske lite billigare? Skulle va gött med lite allmountain fram tills jag sticker, men tror nog ändå jag blir mest nöjd om jag köper Völkl. K2 fujas kanske är för lik en bredare skida? önödigt att ha två liknande skidor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sboss, post: 621318, member: 67520"] haha ok låter bra. har dock absolut inte tänkt fega ur, dessa skidor ska jag ha som komplement till ett par fetingar. bra tips om att det troligen är billigare att shoppa i usa men skulle ändå vilja ha ett par skidor till våren och fram tills nästa säsong. kommer de helt klart följa med om det blir en säsong i alperna och får kanske försöka lägga in oskyldiga-leende tekniken om det blir usa. Tror det är bättre att köpa något av de nya alternativet här, bra nya skidor och billigt istället för begagnat och kanske lite billigare? Skulle va gött med lite allmountain fram tills jag sticker, men tror nog ändå jag blir mest nöjd om jag köper Völkl. K2 fujas kanske är för lik en bredare skida? önödigt att ha två liknande skidor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dagens fynd, värt köp?
Tillbaka
Topp