Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dagens tistel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oldrider" data-source="post: 1034098" data-attributes="member: 145047"><p>Du anar inte hur fel du är ute, jag har inte röstat på sossarna heller, så jag är lite förvånad över att jag har sosseskidor. Kanske kan vi lämna partipolitiken därhän? Den har inget att göra i den här tråden överhuvudtaget.</p><p></p><p>Den som betedde sig som ett praktarsle, enligt mig och många andra, var den som bestämde sig för att det var helt OK att ta genvägen rakt över mina skidor.</p><p></p><p>Mina skidor är för övrigt inte inhandlade på någon sportconrad-rea, inte för att det spelar någon var de är inhandlade. Det var mitt första besök i Romme (på väldigt många år), och skidorna passade lika bra där som de gjorde i Idre över nyår, och som de säkerligen kommer att göra i Stöten om ett par veckor och i Frankrike när det bär av dit (nästa år?).</p><p></p><p>Vad är det du försöker uppnå genom att vara så otrevlig, Lowe71?</p><p>Vad tycker du att det bidrar till tråden, eller till stämningen i forumet?</p><p></p><p>Det är ju inte som att jag har åkt över dina skidor, och ändå har du en väldigt otrevlig ton i dina inlägg? Fundera ett tag på det, att komma med dylika spydigheter gör ju inte forumet till ett trevligare ställe för diskussioner. </p><p></p><p>Du känns mer och mer som ett internet-troll, som bara försöker få till gräl oavsett vad. Gör du det på flera olika forum, eller är det bara här du huserar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oldrider, post: 1034098, member: 145047"] Du anar inte hur fel du är ute, jag har inte röstat på sossarna heller, så jag är lite förvånad över att jag har sosseskidor. Kanske kan vi lämna partipolitiken därhän? Den har inget att göra i den här tråden överhuvudtaget. Den som betedde sig som ett praktarsle, enligt mig och många andra, var den som bestämde sig för att det var helt OK att ta genvägen rakt över mina skidor. Mina skidor är för övrigt inte inhandlade på någon sportconrad-rea, inte för att det spelar någon var de är inhandlade. Det var mitt första besök i Romme (på väldigt många år), och skidorna passade lika bra där som de gjorde i Idre över nyår, och som de säkerligen kommer att göra i Stöten om ett par veckor och i Frankrike när det bär av dit (nästa år?). Vad är det du försöker uppnå genom att vara så otrevlig, Lowe71? Vad tycker du att det bidrar till tråden, eller till stämningen i forumet? Det är ju inte som att jag har åkt över dina skidor, och ändå har du en väldigt otrevlig ton i dina inlägg? Fundera ett tag på det, att komma med dylika spydigheter gör ju inte forumet till ett trevligare ställe för diskussioner. Du känns mer och mer som ett internet-troll, som bara försöker få till gräl oavsett vad. Gör du det på flera olika forum, eller är det bara här du huserar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dagens tistel
Tillbaka
Topp