Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dagens tistel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oldrider" data-source="post: 1034120" data-attributes="member: 145047"><p>Det är fullständigt irrelevant att det var en kvinna, även om du försöker få det till att jag skulle vara extra elak för att, som du skrev, att "...jag inte tålde att det var ett fruntimmer, som..."</p><p></p><p>Jag kallade henne för idiot, eftersom hon helst saknade respekt för andras prylar, och bara kliver och åker skidor rakt över grejerna.</p><p></p><p>Kan du förklara varför det skulle vara rätt åt mig att hon backade över mina skidor med bilen?</p><p>Eller varifrån du fått allehanda idéer om att jag skulle tillhöra och rösta på det ena och andra politiska partiet, alltid med ett hånfullt tonfall (t.ex. typiska "sosseskidor, handlade på rea", osv).</p><p></p><p>Spelar det någon som helst roll varifrån skida X är inköpt? Det är massor av irrelevanta saker du tar helt ur luften och slänger ur dig på ett otrevligt sätt.</p><p></p><p>Varför? Vad har jag gjort dig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oldrider, post: 1034120, member: 145047"] Det är fullständigt irrelevant att det var en kvinna, även om du försöker få det till att jag skulle vara extra elak för att, som du skrev, att "...jag inte tålde att det var ett fruntimmer, som..." Jag kallade henne för idiot, eftersom hon helst saknade respekt för andras prylar, och bara kliver och åker skidor rakt över grejerna. Kan du förklara varför det skulle vara rätt åt mig att hon backade över mina skidor med bilen? Eller varifrån du fått allehanda idéer om att jag skulle tillhöra och rösta på det ena och andra politiska partiet, alltid med ett hånfullt tonfall (t.ex. typiska "sosseskidor, handlade på rea", osv). Spelar det någon som helst roll varifrån skida X är inköpt? Det är massor av irrelevanta saker du tar helt ur luften och slänger ur dig på ett otrevligt sätt. Varför? Vad har jag gjort dig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dagens tistel
Tillbaka
Topp