Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dagens tistel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oldrider" data-source="post: 1034132" data-attributes="member: 145047"><p>Det är svårt att åka över belagen, måste bli att åka under i så fall. :lol:</p><p></p><p>Jag behandlar hyrskidor på samma sätt som köpeskidor, tycker det hör till allmänt vett att behandla grejerna på ett bra sätt. Typ <em>"Behandla hyrskidorna på samma sätt du önskar att personen som hyrde skidorna före dig hade behandlat dem".</em></p><p></p><p>Sedan finns det helt säkert många som behandlar hyrskidor som skit "Det är ju bara hyrskidor"... fail-tänk enligt mig. Precis som när folk inte plockar undan efter sig på Caféet. Hörde denna diskussion, faktiskt, på Rommes Café.</p><p></p><p>Person 1: "Ska vi inte ställa undan brickorna?" (till person 2 som lämnat bordet)</p><p>Person 2: "Äh, de jobbar ju här, något ska de väl göra för lönen"</p><p></p><p>Varpå båda lämnade allt på bordet, samtidigt som det står ställ för brickor tre meter bort. Ett typexempel på idiotisk "tänker-bara-på-mig-själv"-tänkande. Samma med misshandel av hyrskidor "Det är inte mina skidor, så jag skiter i att jag åker över en grusad bilväg." Fail...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oldrider, post: 1034132, member: 145047"] Det är svårt att åka över belagen, måste bli att åka under i så fall. :lol: Jag behandlar hyrskidor på samma sätt som köpeskidor, tycker det hör till allmänt vett att behandla grejerna på ett bra sätt. Typ [i]"Behandla hyrskidorna på samma sätt du önskar att personen som hyrde skidorna före dig hade behandlat dem".[/i] Sedan finns det helt säkert många som behandlar hyrskidor som skit "Det är ju bara hyrskidor"... fail-tänk enligt mig. Precis som när folk inte plockar undan efter sig på Caféet. Hörde denna diskussion, faktiskt, på Rommes Café. Person 1: "Ska vi inte ställa undan brickorna?" (till person 2 som lämnat bordet) Person 2: "Äh, de jobbar ju här, något ska de väl göra för lönen" Varpå båda lämnade allt på bordet, samtidigt som det står ställ för brickor tre meter bort. Ett typexempel på idiotisk "tänker-bara-på-mig-själv"-tänkande. Samma med misshandel av hyrskidor "Det är inte mina skidor, så jag skiter i att jag åker över en grusad bilväg." Fail... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dagens tistel
Tillbaka
Topp